Najczęściej zadawane pytania
Pracodawca wykupił dla mnie usługę medyczną SYGMO for COVID-19, czy moje dane są bezpieczne?
TAK, jest to szczególna kategoria danych osobowych, które uznawane są za „wrażliwe” i na mocy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO) podlegają szczególnej ochronie. ENTERNA Centrum Telemonitoringu i Telemedycyny spełnia wszelkie kryteria i posiada procedury chroniące Twoje dane osobowe.
Pracodawca wykupił dla mnie usługę medyczną SYGMO for COVID-19, w jaki sposób mogę skontaktować się z konsultantem medycznym?
Wysyłam regularnie ankiety za pomocą aplikacji SYGMO for COVID 19. Czy w przypadku braku kontaktu ze strony konsultantów medycznych Enterna Medica mogę czuć się bezpiecznie?
Odinstalowałem aplikację z urządzenia, czy moje dane, które przesyłałem zostały wykasowane?
Pracodawca wykupił dla mnie usługę medyczną SYGMO for COVID-19, nadal nie otrzymałem danych dostępowych do aplikacji